Olasz Étterem A Bazilikánál

1. Number
  2. Country

Akár üzleti vagy baráti kapcsolatok ápolása céljából térünk be, mindenképpen jól érezhetjük magunkat, sőt ne riadjunk el attól sem hogy egyedül üljünk be és fogyasszunk el pár falatot. Több mint 100 ételből választhat, melyek minőségi friss és változatos alapanyagokból készülnek, profi konyhamesterek felügyelete, mellett! Betekintést nyerhetünk az olasz ételkultúra varázslatosságába, megismerkedhetünk a magyar és olasz borok világával vagy fogyaszthatunk frissítő gyanánt alkoholos és alkohomentes koktélok széles választékából! Üde, fiatalos környezetben tölthetünk el pár órát kedvünkre válogatva, pontos és precíz kiszolgálásban lesz részünk. A hely fényét az is emeli, hogy az elmúlt pár évben rengeteg híresség is megfordult a falak között jó véleménnyel és boldogan távozott, megelégedve. Minden este hangulatvarázsoló háttérzenével várja vendégeit, mely nem rontja el a beszélgetés hallhatóságát. Mutass többet Kapcsolat Értékelések Értékeld Te is 2019. Március 2. Minden nagyon jo volt, tegnap a barataimmal voltunk eleg sokmindent ettunk, csak ajalani tudom mindenkinek isteni erzes kellemes olaszos!

Number

Ha valakinek nem tetszet nem pizzat kellene ilyen helyen rendelni, mivel foznek nyilvan nem 2 perc alatt hozzak a kajat ki, ha tarsosaggal voltak vagy csaladdal akkor nagyon szar lehetett az illetonek hogy azt leste mikor hozzak a megrendelt eteleket! nekunk nagyon jo volt es legkozelebb is megyunk az biztos! Koszonet a szakacsoknak a pincereknek es a helynek 10/10 pont! Dutra Taylor Joelt 2018. December 16. A felszolgálás jó, de a konyha nagyon lassú több mint egy órát vártunk az előételre utána még fél órát a főételre. Az ízek jók, de ezért az igen igen magas árszínvonalért magasbbak az igényeim is, pl egy szélén elégetett közepén nyers pizzának a kukában e helye nem az aszalon... a nyolc tányérból talán kettő volt megfelelő. Nekem nem lett a kedvenc helyem. Fodor Gizella 2017. Január 14. En mar többször voltam es leszek nagyon szeretem kiváló bármit fogyasztunk minden nagyszerű! Kiszolgálás Exellent! Mostmár 5eve. Járok Baratokal mindenki Nagyon elégedett! Cservák Ágnes 2016. Január 15.

1. Olasz étterem a bazilikánál car
  2. Olasz étterem a bazilikánál place
  3. Olasz étterem a bazilikánál table
  4. Zártcellás polisztirol lapok
  5. Olasz étterem a bazilikánál teljes
  6. Ki az igazi szerelmed

A koncepció az volt, hogy ne kizárólag olasz legyen, hanem mediterrán, és ne csak étterem, hanem bár, trattoria is egy helyen. 2018 nyarán jött el az idő, amikor csendben, de megnyitották a Sas utca 8. szám alatti Marczibányi palota ajtaját a vendégek előtt. A Hild József tervezte klasszicista épület önmagában éke a Szent István térnek, de belső renoválása is fontos volt, pláne, hogy a felújítás alatt előbukkant az 1869-es mozaik padlózat, melyet hosszú éveken át beton takart. Ez most teljes pompájában látszik a hallban, eleganciát kölcsönözve az egész háznak. Jobbkéz felől találjuk a bár és trattoria részt, míg balkézről az éttermet, szeparéval, teljes rálátással a konyhára. Továbbá egy különtermet is magába foglal az épület, ahová a belső udvaron keresztül vezet az út. Óriási a méret, ráadásul még az alagsorba is lemehettünk, ahol A-tól Z-ig végignézhettük az előkészítő, vagy éppen hűtőállomásokat. Sőt, a gluténmentes szobát is - mert célzottan a cöliákiások sem maradhatnak jóféle tészta, vagy pizza nélkül.

Nem kifejezetten olasz, hanem inkább az egész mediterráneum ízeire és életérzésére fókuszál a La Fabbrica, ami mind étteremként, mind bárként, és későbbiekben street food helyként is üzemel majd. Mario Palermo séffel körbejártuk az egész komplexumot - vagy inkább gyárat, amire az olasz kifejezés is utal. Méretéből fakadóan akár lehetne is. Teljes rálátásunk még nincs, az egy következő látogatás tapasztalatain alapul majd. Az olasz gasztronómia nagyon közel áll hozzánk, magyarokhoz, de ez talán mindenkiről elmondható. Kevés embert tudnánk felmutatni, aki ne szeretné a pizzát vagy valamely tésztaételt, és Budapesten sem kell sokat keresgélni olasz vagy olaszos étterem után. Más a helyzet, ha összességében vesszük a mediterrán konyhát, ami magába foglalja az Ibériai-félsziget, Görögország, Olaszország, Törökország, vagyis a Földközi-tenger partvidékének konyháját. Olyan éttermet, mely felöleli mindezt, nehezen találunk a fővárosban. Fotó: Hirling Bálint - We Love Budapest Ezen a rendezőelven elindulva kezdődött meg a La Fabbrica megvalósítása.

Mind az éttermi rész, mind a bár az elegánsabb vonalat képviseli, kiemelve két fantáziadús megoldást: az élő olivafa és a bárpult fölött belógatott világítótestet, ami nem más, mint egy cifrább kád. Mario három tésztaételt mutatott nekünk, míg a konyhában található séfasztalnál időztünk: egy spaghettit, napérlelte, édeskés paradicsommal - egyszerű, de nagyszerű fogás. Calamara tésztát (kalamári gyűrűket formál, innen a név) tintahallal, citrommal, valamint egy kicsit dundibb szélesmetéltet, mely tengergyümölcseivel érkezett. Mindhárom házias volt, művészkedés helyett az őszinte mediterrán ízeket hozta. Pár hét múlva visszatérünk, hogy mind a La Fabbrica báréletét és a szűkített, ám fix menüt is bemutassuk.

Country

olasz étterem a bazilikánál line olasz étterem a bazilikánál drive

Hálás vagyok a sorsnak, hogy eljutottam Hozzád! Szeretettel: Csongi" "Szeretném megköszönni a mai tanácsadást, nagyon hasznos volt számomra! Kedvet is kaptam újra a "régi" kedvenc színeimhez, ki kell használnom hogy a szabadidőmben még tudom őket viselni. :) Örülök hogy eljutottam hozzád, már a honlapod alapján is látszott milyen igényes vagy és mennyire szívvel-lélekkel dolgozol. Krisztina"

Egyszerűen imádom. Életemben először voltam ma itt céges vacsorán, de egészen biztosan visszatérek privát szervezésben is. A kacsamell rózsaborsmártással mennyei. A bruscetta, a sonkák, sajtok, saláták előételként abbahagyhatatlanok, de a paradicsomos papfojtó tészta mindent visz A valaha volt legfinomabb tésztaétel, amit ettem. A profiterol és a panna cotta kulináris orgazmus. Pincérek megajófejek. V. S. 2015. Október 3. tasty meals nice location Akik ezt megnézték, ezeket is megnézték...

Kedves Vendégek! A kialakult helyzetre való tekintettel az online asztalfoglalást leállítottuk. Kérjük az éttermek nyitvatartásáról az adott étteremnél telefonon érdeklődjenek. Megértésüket köszönjük! Információk Konyha típus: Nemzetközi, Magyaros Felszereltség: WIFI, Melegétel, Terasz, Kártyás fizetés Rólunk: Eredeti nevén Tom George, mely a 2009 –es arculatváltás után kapta meg az Italiano kiegészítést, amikor is az olasz kultúra receptjeinek használatával mind ételeiben és belső építészetében is megváltozott. A belváros szívében elhelyezkedő étterem, mely évek óta várja kedves vendégeit. A bazilika közelsége, a környék rendezettsége, a stílusosan kialakított dizájnelemek növelik a hely panorámáját és szépségét! A dolgozók kedvessége, közvetlensége, az ételek változatossága és az étteremben uralkodó hangulat energiával tölti fel a vendégeinket, szinte megújulva, új emberként lépnek ki az utcára. A hely értékét növeli a téliesített terasz, mely akár a zordabb időjárási körülmények között is kellemesen meleg és azt érezhetjük, hogy mielőtt még beléptünk az étterembe, fáztunk és vacogtunk, de mégis nyári hangulatot idézve a szabadban, vacsorázunk és beszélgetünk barátainkkal és ismerőseinkkel.

A reggeli mosoly, amit nem adtunk, mert épp nyugtalanul aludtunk és idegesek vagyunk. Meghal az ölelés, mert az idő kirángatott bennünket a kocsiba, ahol csörgött a telefon és 200 üzenet várt bennünket. Egyik sem volt fontos. Elpusztulnak a másnapi tervek, nem lesz több isteni húsleves és a párunk tekintete sem ad már több biztatást. Minden percben valaki útra kel egy másik világba. Mi csak sorba állunk, bár most nem tolakszunk. Ez a sor nem látható. Micsoda tökéletes terve ez nevezzük Istennek, Univerzumnak! Talán jó lenne még ma kedvesnek lenni, szeretni, meghallgatni a hozzánk szólót, segíteni, ha tehetjük és nevetni bosszantónak hitt semmiségeken. Megtehetjük, mert még dobog bennünk a szív…Gyönyörűen süt a téli nap. Pokoli szél van, de mi még itt vagyunk. Még megjavíthatjuk az elomlott dolgokat, még kereshetjük a régen látott barátokat, csókot nyomhatunk kedvesünk nyakára, és a gyereket is kirángathatjuk a virtuális térből. Még van időnk…Percek, napok, évek? Válasz nincs. Élni kell.